MIN LÖRDAG

vaknade på lanet av att idioterna spelade sjukt hög musik och sjöng klockan 11:30 på morgonen ( jag somnade vid 07:00 ) så jag fick inte så skön sömn den natten/morgonen, men ett lan går ju inte ut på att sova endå tycker jag så det gjorde inte så mycket endå.

just nu är jag hemma hos morsan ba, för vi kunde ej lana två dagar på bostäder, varför vi inte kunde lana mer än en dag vet jag inte riktigt varför. så vad ska man göra ikväll då? det blir inget festande för jag har inget att dricka och jag är jävligt trött efter lanet så jag känner att jag inte är så taggad på dricka, det är nog den första helgen på väldigt länge som jag inte har festat på, för mig ikväll blire nog ba sitta och dega vid datorn och kolla på en film kanske. men hoppas ni får en trevlig kväll! puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0