SÖNDAG

RICKARD HISSAR 

1. MIN BLOGG
jag hissar min blogg för att det blir fler och fler som läser den, och att det är roligt att blogga.

2. MÖSSA
för att det är skönt på morgonen att ta på sig en mössa, när man till exempel inte orkar fixa frillan. man behöver heller inte frysa om skallen. det är så varmt och skönt med mössa.

3.  SPOTIFY
det är enkelt att använda, man behöver inte ladda ner nå musik och man kan lyssna på varandras spellistor


RICKARD DISSAR

1. VÄDRET
hatar verkligen vädret som är just nu, verkligen världelöst. kallt, blött och slask.

2. SKOLMATEN
vissa dagar kan maten se ut som kattmat och smaka skit, fängelse maten är till och med bättre har jag hört.

3. TIDIGA MORNAR
menar att det är jobbigt att gå upp klockan 07:00 och att vara så jävla trött och stressad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0