TORSDAG

den här torsdagen har gått väldigt fort, kan bero på att jag sov till typ klockan tre, var ju som sagt ledig idag.
när jag vaknade blev jag sjukt chockad när jag upptäckte att det snöade ute.
kände mig ganska deppig, för jag tycker inte om snö så mycket. bara kallt & blött!
ville egentligen bara ligga kvar i sängen, men klädde på mig och klev upp endå.
senare efter jag ätit så drog jag till oskar för att chilla. efter jag varit där ett tag så var det dags att dra hem.

har också hunnit packat lite gympakläder tills imorgon, nu ska jag göra iordning lite gomackor och dra igång  fimlen "Liarliar" med jim carrey.

grattis Niklas till körkortet by the way

sovsött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0