halloj


har varit lite inaktiv nu på sista tiden, sry.

iLördags blev det dricka öl och kolla på fotboll hos marcus med fena, mandark, goori och skoglund sverige vs. danmark matchen var inge vidare kul att titta på, sverige förlorade med 1-0 pinsamt. när matchen var slut drog vi hem till mig och där blev det chicago gibb. det blev ganska skoj och skratt osv tills skoglund blev dålig och spydde och drog hem stackare. kvällen avslutades iaf med att jag blev trötter, la mig i sängen, alla drog hem, sedan somnade jag dirr'direkt

/rickard






i Söndags blev det en "klassisk söndag" en sådan dag för mig är:

  • bakis
  • det är trist väder (typ regn och kallt)
  • man har allmänt tråkigt, är seg i kroppen
  • finns inget alls att göra, allt är stängt osv
  • man gruvar sig för måndagen då det är skola/jobb.

i vilket fall så senare underdagen så blev den bättre för då kom ett par polare hem till mig och vi började lira texas hold' em, insatsen var 10:- för att ingen kunde satsa mer pga av dålig ekonomi. liten snorunge vid namnet pära vann en fet summa på 60:-

/rickard








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0