IGÅR - IDAG

Simone Ärlemar har fyllt år och igår hade hon sin "födelsedagsfest" på kristineberg i en lokal där. det var en kul kväll, johanordlund var ju lätt höjdpunkten för kvällen. senare drog vi ner på zappatas, jag köpte en pizza och en kebabrulle som jag delade med ewelina, sedan hamnade vi hos Selin där vi hade en såkallad efterfest där ingen drack, sen sov jag och ewelina över där.

på morgonen (idag) var jag väldigt bakis, men efter frukosten på amandas så mådde jag bättre, jag och selin delade på en pizza, vi åt en mio amore lätt den godaste pizzan, det är med champinjoner & köttfärs + bea/vitlökssås på. Och nu är jag hemma:

men vad händer ikväll?

Kommentarer
Postat av: Rhoddiiish

haha johan jävla stjärna!:D

2009-10-29 @ 16:52:34
Postat av: s

vet inte vad som händer ikväll....

kanske ska kolla på en film, va ska du själv göra ikväll? :)))

2009-10-29 @ 20:55:54
Postat av: raaz

okejokej, just nu sitter jag bara och gibbar data häh :D

2009-10-29 @ 22:06:34
Postat av: raaz

okejokej, just nu sitter jag bara och gibbar data häh :D

2009-10-29 @ 22:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0