kaos

lan @ stormyra, sex pers på lan i fyra timmar utan internet är inte så lyckat. det visade sig att det inte fanns nån internetanläggning på lokalen där vi skulle lana, dom vi hyrde lokalen av sa att det fanns internet men det gjorde det tydligen inte, vi försökte fippla och fixa internet men det blev ingen succes. oskar morsa skjutsa mig, ewe och oskar hem till mig efter fyra timmar, sedan blev det lan hos min farsa för mig och oskar. nu sitter vi här och njuter av att man kan iaf ansluta till internet. imorgon blir det sova länge sedan äta en fet och fläskig jävla pizza (y)

/rickard 06:22

Kommentarer
Postat av: bngr

Men duh. vet du vad lan står för elle?:D Local Area network! Såå internet e överskattat haha :)

2009-10-19 @ 18:02:05
Postat av: svar:

aa vet jag väl bot barn =)

måste ha inet, kunde inte ens spela via offlinemode @ steam, bugg häh

2009-10-20 @ 18:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0