TORSDAG

jag var sjukt trött imorse när mobilen ringde, kände också att jag hade huvudvärk. stängde av mobilen och sov vidare och valde att stanna hemma från skolan (2 cool 4 school) haha

vaknade igen vid 13:00 tiden, satt mig vid datorn ett tag, sen tog jag en snabbdusch, därefter gled jag ner på stan med martin och mötte upp ewelina för att gå och käka på Amanadaspizzeria. drog vidare på stan och där inhandlades en vit vanlig mössa, kände att jag verkligen behövde en ny mössa nu i vinter.

senare på kvällen kolla jag på TV och spelade kort hos marcus och köpte även en LYLE & SCOTT piké av honom.
nu ska jag dra igång nån film och käka chips, ha en bra kväll

/rickard




Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt

2009-10-23 @ 08:54:22
Postat av: raaz

tackar!

2009-10-23 @ 15:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0